Remaja 15 Tahun Mengaku Dir0g0l Lebih 50 kali


Remaja 15 Tahun Mengaku Dir0g0l Lebih 50 kali|Kes pencabulan seksual terhadap se0rang remaja wanita kembali terjadi,mangsa yang berusia 15 tahun terpaksa merelakan tubuhnya diratah lebih dari 50 kali mulai bulan 10 tahun lalu 0leh se0rang lelaki yang dikenalinya melalui laman mendia s0sial faceb00k
Kejadian yang berlaku di tanah Melayu Deli Medan disedari 0leh ibu mangsa selepas di maklumkan 0leh yang mengenalinya bahwa gambar b0gel anak gadisnya tersebar dilaman media s0sial sejak selasa 14/17 lalu.
Ibu mangsa kemudian menanyakan hal itu kepada anaknya dan mangsa mengaku sudah berkali kali disetubuhi 0leh lelaki bernama Amit 36 tahun.
Mangsa menceritakan kepada ibunya,pada awalnya mereka hanya berkenalan dilaman media s0sial faceb00k,hubungan itu menjadi rapat hingga terjalin hubungan cinta.
Hubungan cinta mereka mulai ketahap membimbangkan apabila mangsa berjaya dipujuk untuk melayani nafsu suspek dalam talian (seks Ph0ne) serta bertukar gambar b0gel.
Sejak daripada itu mangsa kerap kali di paksa 0leh suspek,jika tidak mahu melayaninya dalam talian gambar b0gelnya akan disebar kelaman media s0sial.
Dalam satu pertemuan,mangsa berjaya dipujuk untuk melakukan hubungan intim selepas di ugut,tanpa disedari mangsa Amit secara diam diam merakam segala apa yang mereka lakukan ketika itu.
Sejak dari pada itu,Amit kerap memaksa  mangsa melakukan hubungan intim jika tidak mahu vide0 dan gambar ketika mereka melakukan hubungan intim akan disebar.
Mangsa yang merasa takut terpaksa mengikuti kemahuan Amit hingga semuanya terb0ngkar selepas sekeping gambar tersebar dilaman media s0sial,suspek yang ditahan tengah hari tadi 17/17 bagaimanapun  telah mengakui perbuatannya dan dijerat dengan UUD perlindungan anak yakni lima belas tahun penjara.




0 Response to "Remaja 15 Tahun Mengaku Dir0g0l Lebih 50 kali"

Post a Comment

wdcfawqafwef