Nampak Je Muka Baik, Tapi Siapa Sangka Lelaki Ni Mempunyai 'Niat' Lain.!!J0m Lihat Yg Pasti Membuatkan K0rang Tergamam...Dengan Aksi Lelaki Tersebut…



Lihat apa yang dilakukan lelaki ini kepada wanita disebelahnya semasa manaiki sebuah train. Nampak je baik, tapi siapa sangka ada NIAT yang lain..!

Siapa sangka, muka nampak baik tapi perangai lain. Itulah yang dapat dikatakan kepada lelaki ini apabila dia dirakamkan cuba mengambil kesempatan terhadap se0rang wanita di dalam sebuah train.

Vide0 tersebut sempat dirakamkan 0leh se0rang lelaki yang melihat kejadian itu. Dalam rakaman tersebut, lelaki itu dilihat cuba untuk mengintai payudara wanita berkenaan yang duduk di sebelahnya.

Dengan perlahan-lahan dapat kita lihat, pelbagai teknik yang cuba dilakukan 0leh lelaki berkenaan untuk melihat payudara wanita tersebut.

Tanpa menyedari perbuatan jahatnya itu dirakamkan, lelaki tersebut cuba untuk mengalihkan perhatian wanita itu dengan berpura-pura tidak selesa dengan situasi dalam train tersebut.


Insiden itu dikatakan berlaku di sebuah train di China, dan pelbagai reaksi natizen yang dapat dilihat selepas vide0 itu dimuat naik ke laman s0sial.




0 Response to "Nampak Je Muka Baik, Tapi Siapa Sangka Lelaki Ni Mempunyai 'Niat' Lain.!!J0m Lihat Yg Pasti Membuatkan K0rang Tergamam...Dengan Aksi Lelaki Tersebut…"

Post a Comment

wdcfawqafwef