Inilah Kesan Buruk 0nani Pada Wajah. Sangat Mengerikan


Kesan buruk 0nani Pada wajah | Melancap atau 0nani adalah perkara yang di sengaja menguluarkan air mani baik lelaki mahupun wanita,biasanya tabiat ini di lakukan sama ada dengan berhayal ,ph0ne seks atau melihat vide0 lucah sambil melancap itu yang umumnya.

Ada pun hukum islam telah melarang tabiat 0nani atau melncap ini dengan sangat jelas,namun naluri seks yang bergel0ra di dalam darah muda dan sedikit bisikan sait0n mulailah anda mer0g0l tangan anda sediri.

Keburukan melancap pada lelaki

Seperti yang diketahui, kehilangan nutrien, bahan penting dan tenaga bila inzal. Mengeluarkan air mani berlebihan bukan sahaja merbahaya, malahan ianya adalah mala petaka!!! anda tidak dapat kekal sihat bila kehilangan sebegitu banyak tenaga dan anda juga tidak usah bermimpi menjangkakan hayat yang panjang menanti.

0leh kerana melancap mudah dilakukan – ramai yang melakukannya berlebihan dan tidak perasan bahawa mereka menghabiskan tenaga hayat mereka. Melancap bukanlah s0al prinsip m0ral; ia adalah suatu kenyataan saintifik yang perlu difahami dengan matang.

jika anda dapat membezakan mereka yang melancap secara berlebih daripada mereka yang tidak – dengan melihat warna kulit mereka, yang mana biasanya sangat pudar. Mata mereka kerapkali malap akibat kehabisan tenaga. Pendapat mereka lembap, mereka kurang cita-cita, dan mereka selalunya stress. Semua ini akibat daripada melancap berlebihan.

Menurut cerita 0rang tua-tua, melancap akan menimbulkan kebutaan, kehilangan ingatan, dan masalah akal. Kehilangan tenaga batin menjejas kelenjar pituitary, yang mana mengawal fungsi ingatan. Kadar metab0lisme dan edaran darah akan terjejas menyebabkan kelemahan tubuh luar dan dalaman.

Keburukan 0nani pada wanita.

Kita telah membincangkan mengenai rangsangan yang tidak seimbang apabila lelaki melancap. Perkara yang sama juga berlaku di kalangan kaum wanita. Bila mereka melancap rangsangan tertumpu kepada kelentit serta bibir luar faraj, dan kurang perhatian kepada saluran faraj dan bahagian yang lebih dalam (mungkin takut kehilangan dara atau mencederakan bagian dalam ) Menurut kaedah reflex0l0gy kedudukan z0n faraj dan 0rgan yang berkaitannya adalah dalam keadaan terbalik.

Perhatikan bagaimana z0n mulut faraj bersamaan dengan 0rgan buah pinggang, z0n liang faraj dengan 0rgan pankreas, hati dan setrusnya z0n pangkal faraj dengan 0rgan paru-paru dan jantung, suatu senggama yang baik, batang zakar harus masuk sampai ke lubuk faraj dan mengurut setiap penjuru atau pel0s0k (atau dalam buku Permata Yang Hilang – di sebut makam yang lima itu).

Hakikat dalam persetubuhan ialah menyatukan dua tubuh yang berlainan seksual, di mana keseluruhan zakar dan faraj bertemu pada z0n reflex0l0gy yang sepadan. Kelentit bertemu pangkal zakar : menyatukan fungsi 0rgan buah pinggang. Batang bertemu liang faraj : menyatukan fungsi 0rgan pankreas dan hati. Kepala zakar bertemu pangkal rahim : menyatukan fungsi 0rgan paru-paru dan jantung. Dua insan menjadi satu per satu tubuh!!!

[ N0ta: 0leh kerana itu, adalah salah untuk meliwat – baik lelaki mahupun perempuan, kerana mendatangkan mudarat kepada tubuh manusia]

Apabila se0rang wanita melancap dalam suatu cara yang tidak seimbang, iaitu, secara sama rata merangsang seluruh kawasan vaginal, kelemahan di dalam buah pinggang dan saluran kencing, tekanan darah tinggi, simpanan berlebihan bendalir badan (b0dy fluid retenti0n), haid tidak tetap, dan banyak lagi masalah b0leh terjadi.

Malangnya, adalah mustahil bagi wanita untuk melancap dengan seimbang tanpa kehilangan dara. Maka kerana itulah dalam tradisi Islam, melancap adalah haram dilakukan.

Ramai para wanita, ketika mereka melancap dengan merangsang kelentit, mengadu bahawa mereka hendak kencing. Kelentit terletak di pintu masuk kefaraj, di mana beradanya z0n reflex0l0gy untuk buah pinggang dan pundi. Ketika mereka merangsang kelentit, mereka tidak tahu bahawa mereka merangsang 0rgan buah pinggang dan pundi mereka.

Wanita lesbian atau wanita yang kuat melancap akan lebih banyak menyimpan bendalir badan dan menyebabkan masalah berat badan berlebihan. Ini adalah kerana rangsangan seks, yang tertumpu pada kawasan kelentit, melemahkan buah pinggang akibat rangsangan yang berlebihan dan mengurangkan keupayaannya untuk menuras bendalir badan.

berkemungkinan ika anda berbadan agak gempal, dan mempunyai masalah berat badan (gemuk) dan sering merungut kenapa tidak dapat menurunkannya meskipun kuat diet – barangkali kekerapan melancap adalah masalah yang sebenar. Pandai-pandailah anda“merawatnya”

Wanita mempunyai kelebihan semasa hubungan seksual. Mereka b0leh mencapai 0rgasama tanpa kehilangan tenaga, nutrien penting. Kerana air mani mereka tidak mempunyai persamaan air mani lelaki dari segi kandungannya. Apa yang merbahaya untuk wanita adalah kehilangan darah melalui haid.

kesan 0nani pada wajah lelaki dan wanita

Kajian mendapati 0rang yang kuat melancap akan menjadi lemah daya tumpuan dan juga menjadi pelupa. Disebabkan banyak masa mereka terbuang dengan melancap, mereka juga akan tersisih dari sudut s0sial. Perasaan rendah diri menjadi kebiasaan bagi 0rang yang biasa melancap. Mereka biasanya suka menyendiri dan juga tidak banyak bercakap. Dalam sesetengah kes, prestasi akademik dan sukan dilihat mer0s0t.


Dengan banyak tenaga terbuang, tubuh mereka memerlukan banyak sumber untuk tubuh berfungsi pada tahap n0rmal, ini akan menyebabkan tubuh dipaksa bekerja lebih masa, jadi 0rang yang kuat melancap akan senantiasa keletihan dan lesu. Terdapat juga kes di mana wajah mereka kelihatan lebih tua dari usia sebenar mereka. Kesan ini akan dapat dilihat bila umur mereka mula memasuki 30 an. Ini kerana kebiasaannya usia remaja mula melancap ialah sekitar 12 hingga 15 tahun dan dilakukan berterusan sehinggalah umur mencecah 30an.




0 Response to "Inilah Kesan Buruk 0nani Pada Wajah. Sangat Mengerikan"

Post a Comment

wdcfawqafwef