Wanita Ini K0ngsi 5 Faedah Kenapa Perlu Berj1mak Tiap Malam Bersama Suami | Pada Suatu Hari Semasa Membasuh Pinggan, Saya Menyedari Bahawa Sudah Lapan Hari Kami Tidak Melakukan Hubungan Intim……..



≠        Namun yang merisaukan saya adalah saya tidak rasamenginginkannya atau merinduinya. Saya tidak merindui disentuh 0lehnya.

≠        Dan itulah adalah masalah yang terbesar. Jadi, selepas menidurkan anak pada waktu malam, saya menjeling suami saya.

≠        Saya mendapat inspirasi dan meny0r0t kembali mengapa saya perlukan s3ks dengan suami setiap malam:

≠        Ingin selalu disentuh

≠        Kebanyakan hari saya dipenuhi dengan bermain anak patung dengan anak, lap makanan bayi yang tertumpah pada baju, tukarkan lampin bayi dan berjalan di taman.

≠        Ya, sayalah tukang masak, tukang bersih, guru dan membersihkan segala jenis k0t0ran yang menjijikkan.
≠        Tetapi saya juga lebih dari sekadar itu, lebih dari sekadar memainkan peranan-peranan yang tersebut di atas.

≠        Saya se0rang perempuan! Dan ada p0tensi yang mendalam bahawa saya hebat dalam mencium juga. Ia adalah satu perkara yang indah dengan mencari diri sendiri melalui sentuhan 0rang lain.

≠        Terdapat satu benda yang misteri dan tersembunyi apabila saya mencium lelaki yang saya cintai.

≠        Ingin jadikan suami se0rang lelaki


   Jika anda ingin suami anda untuk bertindak seperti se0rang lelaki, anda perlulah memandangnya sebagai se0rang lelaki. Wanita memerlukan beberapa kriteria pada lelaki untuk menyayanginya. Tetapi lelaki jauh lebih mudah. Mereka perlu diberi makan, dihargai dan mereka perlukan s3ks. Itu sahaja.

≠        Jadi, sekali sekala, masakkan untuknya atau pesan makanan diluar. Ucapkan terima kasih kerana membanting tulang bekerja berjam-jam di luar dan berikan pelukan mesra setiap kali dia pulang ke rumah. Kemudian, berikannya layanan yang selayaknya.

≠        Ingin masa berdua yang eksklusif
≠        Anda perlukan masa setiap hari untuk anda berdua. Masih ingat lelaki itu? Lelaki yang membuatkan jantung anda berdegup kencang? Lelaki yang anda impikan, yang membuatkan anda mengejar bintang dan tidak mahu berpijak di bumi nyata? Dia masih ada.

≠        Lelaki itu masih lagi menyayangi anda dan memerlukan anda. Setiap malam selepas anda tidurkan anak-anak adalah peluang untuk anda berjumpa dengannya.

≠        Ingin hilangkan stress
≠        S3ks mengurangkan tekanan atau stress. Saya tahu perkara ini tidak memerlukan penerangan lanjut. Sebagai se0rang ibu, stressadalah makanan ruji harian saya. Jadi, saya ada pilihan;
o   Mer0nda pada waktu malam dan langgar mana-mana pagar rumah 0rang atau
o   Saya b0leh bermanja dengan se0rang lelaki yang saya kahwini.
≠        Jadi saya pilih B.

≠        Inginkan keser0n0kan dunia
≠        Ia sangat menyer0n0kkan. Kenapa anda perlu men0lak benda yang baik dalam hidup anda? Kita bekerja keras membantu anak kita menyiapkan kerja rumah, Algebra dan melakukan Zumba di tempat awam.

≠        Namun jika si dia mahu melakukan hubungan s3ks pada setiap malam, dia akan memandang pelik dan berkata, Awak gila? 0rgasma setiap malam? Awak fikir saya seperti perempuan Nymf0niac?

≠        Akhir kata Adakah anda pernah terfikir bahawa kita perlukan s3ks kerana kita layak mendapatkannya?
≠        Ya, anda layak mendapatkannya.


≠        Jadi, malam ini, tidurkan anak anda dan tinggalkan pinggan k0t0r di sinki dan biarkan dahulu lantai tidak bersapu. Semua itu b0leh diselesaikan kemudian. Ambil masa sejenak untuk mengingati bahawa anda adalah se0rang perempuan yang anda impikan dan carilah lelaki yang anda impikan.




 










==========================================================

Malaysian is a federal constitutional monarchy located in Southeast Asia. It consists of thirteen states and three federal territories and has a total landmass of 330,803 square kilometres (127,720 sq mi) separated by the South China Sea into two similarly sized regions, Peninsular Malaysia and East Malaysia (Malaysian Borneo). Peninsular Malaysia shares a land and maritime border with Thailand and maritime borders with Singapore, Vietnam, and Indonesia. East Malaysia shares land and maritime borders with Brunei and Indonesia and a maritime border with the Philippines and Vietnam. The capital city is Kuala Lumpur, while Putrajaya is the seat of the federal government. With a population of over 30 million, Malaysia is the 44th most populous country. The southernmost point of continental Eurasia, Tanjung Piai, is in Malaysia. Located in the tropics, Malaysia is one of 17 megadiverse countries on earth, with large numbers of endemic species.

Malaysia has its origins in the Malay kingdoms present in the area which, from the 18th century, became subject to the British Empire. The first British territories were known as the Straits Settlements, whose establishment was followed by the Malay kingdoms becoming British protectorates. The territories on Peninsular Malaysia were first unified as the Malayan Union in 1946. Malaya was restructured as the Federation of Malaya in 1948, and achieved independence on 31 August 1957. Malaya united with North Borneo, Sarawak, and Singapore on 16 September 1963 to become Malaysia. Less than two years later in 1965, Singapore was expelled from the federation.[9]

The country is multi-ethnic and multi-cultural, which plays a large role in politics. About half the population is ethnically Malay, with large minorities of Malaysian Chinese, Malaysian Indians, and indigenous peoples. The constitution declares Islam the state religion while allowing freedom of religion for non-Muslims. The government system is closely modelled on the Westminster parliamentary system and the legal system is based on common law. The head of state is the king, known as the Yang di-Pertuan Agong. He is an elected monarch chosen from the hereditary rulers of the nine Malay states every five years. The head of government is the prime minister.

Since its independence, Malaysia has had one of the best economic records in Asia, with its GDP growing at an average of 6.5% per annum for almost 50 years. The economy has traditionally been fuelled by its natural resources, but is expanding in the sectors of science, tourism, commerce and medical tourism. Today, Malaysia has a newly industrialised market economy, ranked third largest in Southeast Asia and 29th largest in the world. It is a founding member of the Association of Southeast Asian Nations, the East Asia Summit and the Organisation of Islamic Cooperation, and a member of Asia-Pacific Economic Cooperation, the Commonwealth of Nations, and the Non-Aligned Movement.

0 Response to "Wanita Ini K0ngsi 5 Faedah Kenapa Perlu Berj1mak Tiap Malam Bersama Suami | Pada Suatu Hari Semasa Membasuh Pinggan, Saya Menyedari Bahawa Sudah Lapan Hari Kami Tidak Melakukan Hubungan Intim…….."

Post a Comment

wdcfawqafwef